Medietic

Lekkie koszty podróży służbowych

Częste delegacje nie muszą oprócz wzrostu zysków Twojej firmy kończyć się wzrostem obwodu Twojej talii. Oto cenne wskazówki jak uniknąć choroby zawodowej przedstawicieli handlowych - nadwagi.

5 prostych sposobów, by nie wrócić z oponką z delegacji

1. Śniadanie to podstawa

Dzień zacznij od zjedzenia posiłku. Hotele zwykle oferują śniadania w formie szwedzkiego stołu, zatem sam zdecydujesz co zjesz. Śniadanie powinno się składać z pełnoziarnistych produktów zbożowych(pieczywa, płatków bezcukrowych, otrąb), nabiału(mleka, chudego twarogu) i dodatku owoców lub warzyw. Warto pamiętać o porannym posiłku ponieważ pozbawienie organizmu niezbędnej porannej dawki energii, może spowodować napady obżarstwa w godzinach popołudniowych.

2. Wybieraj wcześniej restauracje

Planując podróż sprawdź miejsca, w których będziesz mógł zjeść coś zdrowego. W każdym dużym mieście z pewnością znajdziesz restauracje, oferujące zdrowe i smaczne posiłki. Na obiad wybieraj chude mięsa lub ryby bez panierki. Zamiast frytek zamów ryż brązowy, kaszę lub dodatkową porcję warzyw. Jako przekąskę wybierz sałatkę z dodatkiem oliwy lub jogurtu, unikaj gęstych, majonezowych sosów.

3. Bądź aktywny

Idź na basen lub siłownię. Planując wyjazd, sprawdź, czy w wybranym hotelu jest możliwość skorzystania z jakiegoś rodzaju aktywności. Jeśli wolisz aktywność na łonie natury, wybierz hotel z zielonymi terenami, by pobiegać z dala od ruchu ulicznego.

4. Postaw na dobry sen

Zmęczony organizm będzie namawiał Cię abyś wybierał bardziej kaloryczne przekąski po to aby poczuć się lepiej. Nie pozwól na to i zadbaj o zdrowy sen.

5. Miej pod ręką zdrowe przekąski.

Podczas wielogodzinnej jazdy z pewnością w Twoim żołądku pojawi się nieprzyjemne ssanie. Warto się zabezpieczyć i mieć pod ręką zdrowe przekąski. Przed ruszeniem w trasę zaopatrz się w świeże lub suszone owoce, batoniki proteinowe lub zdrowe kanapki z pełnoziarnistego pieczywa. Jedz przekąski w kolejności, która powoli zachować ich świeżość i dobry smak. Nie zapomnij również o zabraniu ze sobą niegazowanej wody mineralnej dla ugaszenia pragnienia. Wcześniejsze przygotowanie zdrowych przekąsek pozwoli Ci uniknąć pokusy kupienia czegoś słodkiego na stacji benzynowej lub fastfoodów w przydrożnych barach.